Vestigingsmanager Den Bosch - Den Bosch

Geplaatst op 25 Juni

Vestigingsmanager Den Bosch - Den Bosch

Geplaatst op 25 Juni

Heb jij al flink wat jaren ervaring in recruitment en krijg jij nog steeds energie van het adviseren van klanten om hun recruitment duurzamer te maken? Heb jij een flink portie lef én ondernemerschap in je en lijkt het jou tof om samen met ons het Zuiden van Nederland te veroveren? Dan zijn we op zoek naar jou!

De organisatie

Bij Timetohire houden wij ons bezig met alles op het gebied van Recruitment. We helpen onze klanten om hun Recruitment duurzamer in te richten, processen te verbeteren, of we denken mee hoe ze hun Recruitment überhaupt in kunnen richten om mee te kunnen met deze uitdagende arbeidsmarkt. Dit doen we in de vorm van Recruitment Process Outsourcing, Interim-recruitment en door het vinden van vaste recruitmentspecialisten. Ons team bestaat uit bijna 50 recruiters, met een mooie variatie in ervaring, zowel in jaren als in vakgebieden. We groeien al een tijdje behoorlijk hard, zo hard dat we binnenkort een nieuwe vestiging gaan openen in Den Bosch!

Wat ga je doen?

Als Vestigingsmanager ga je samen met ons de nieuwe vestiging op poten zetten. Hoe dit er uit gaat zien? Dat hangt dan ook weer een beetje van jou af. Het is de bedoeling dat we onze (potentiële) klanten in het Zuiden beter gaan bedienen maar ook onze collega’s in het Zuiden een echt Brabants thuis kunnen bieden. Jouw rol vormen we samen met jou, en hangt af van waar jij blij van wordt: we zoeken iemand die de vestiging wil gaan opzetten, die het gezicht van Timetohire richting klanten wordt maar ook degene die de Brabantse (nieuwe) collega’s gaat binnenhalen om onze groei gewoon nog even wat te versnellen. De rol kan ook een combinatie van al deze zaken zijn, of juist met meer focus aan klant of kandidaatzijde. Jij bent in ieder geval de pionier in het Zuiden, die samen met ons de unieke werkwijze en cultuur van Timetohire in die regio verder gaat uitbouwen.

Functie eisen

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 7 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling
  • Commerciële- en organisatiesensitiviteit
  • Een dikke vette ondernemersmentaliteit

Aanbod

  • Salaris tussen de €4.000,- en €6.000,-, afhankelijk van jouw ervaring
  • Contract voor onbepaalde tijd
  • Leaseauto of mobiliteitsvergoeding
  • MacBook en een telefoonvergoeding
  • Teambonus
  • Pensioenopbouw
  • Een 'Zen-budget' om, op kosten van ons, af en toe lekker tot rust te komen
  • Opleidingsbudget, we vinden het belangrijk dat jij je kan blijven ontwikkelen
  • Na een jaar de mogelijkheid om certificaten te kopen in ons participatieplan
  • Onbeperkt vakantiedagen (“Huh?” Leg ik je uit!)
  • Alle vrijheid om je werk in te richten en te doen zoals past bij jou en jouw leven
  • Lease-a-bikeplan, als je de auto niet meer in wilt
  • We zijn ook aangesloten bij bedrijfsfitness, zodat jij lekker en goedkoper kan blijven sporten bij je favoriete sportschool
  • Een heleboel uitjes, borrels, gezelligheid en elke dag een gezamenlijke lunch **Onder voorbehoud dat dit mogelijk is gedurende tijden van de pandemie

Contact

Wil jij meer weten over de vacature? Neem contact op met Fleur Aalbrecht | +31(0)85-1054111 |

Minke van Dijk

Kan ik je helpen met deze vacature?

Wil je meer informatie over deze vacature en organisatie en/of solliciteren? Mail of bel ons even, dan vertellen we je graag meer!

Mail Telefoon